| Mere end 40 år med god service | Stor nok til de fleste - Personlig nok til dig |
Er du en mester i at planlægge og organisere? Hvis du er, er du sikkert allerede rigtig god til at opnå balance mellem dine ambitiøse langsigtede mål og det daglige behov for blot at få tingene gjort. Du er ekspert i at prioritere, et organisatorisk geni og en dygtig samarbejdspartner. Og dog ved selv den mest vise af alle mestre, at det er umuligt at opnå det perfekte.
Derfor har vi en række gode tips, der kan komme selv den mest produktive professionelle bruger til gavn og give dig ny indsigt i, hvordan du holder dig skarp, når det drejer sig om at organisere.
Opdel alle dine opgaver i fire kategorier (her kvadrater), og få et helikopteroverblik over de ting, der haster mest.
Et tidslinjediagram hjælper dig med at se krav og tidsfrister i et enkelt overblik.
Udarbejd to lister på 2 store notes side-om-side – den ene til aftaler og møder, den anden til det, du ønsker at opnå gennem dem.
At være effektiv og produktiv er en kunst, der konstant kan videreudvikles – og sommetider har du brug for en ny indgangsvinkel for at være på forkant med tingene. Nu, hvor du har fået et par nye redskaber i din professionelle organisationsværktøjskasse, vil du klar til stort set alt det, en dag kan byde på.